Benim Hedefim Benim Hayalim

Biraz düşünmek gerekirse aslında hedefsiz bir insan rotasız bir gemiye benzer. Nereye gideceğini bilmiyorsa hep olduğu yerde dolanıp durur ve sonuca varamaz hiçbir zaman. Küçük bir örnek vermek gerekirse, dışarı çıkmadan  önce bile bir yol belirleriz önce bunu sonra bunu yapacağız diye ama söz konusu hayatimiz olunca hep ileriye atarız. Hedef belirlemeli bir yol cizmeliyiz hayatimiza dair asıl önemli olan şeyi hep son ana birakırız. Önemli olan ne istediğin ve neyi sevdiğindir. Kendini nerede görmek istediğindir. Belli bir yola çıktıysan eğer bu yol senin sevdiğin kapıya çıkıyor ve sonu senin için kaçınılmaz oluyorsa devam et. Bir hayali olmalı insanın, bu hayali çizmek icinde bir hedefi olmalı insanın. Kaç yaşında olursan ol kendine bir hedef koy ve inan ki eğer bu yolun sonu seni mutlu ediyorsa işte doğru yoldasin yürümeye devam edebilirsin. Unutma hayalin varsa hedefinde vardır.

Yorumlar

  1. Öncelikle sizi kutluyorum yaptığınız akademik çalışmalardan ötürü. Ben de bir tarih bölüm mezunu ve yüksek lisansını tamamlamış bir tarihçi olarak size başarılar diliyorum. Yazmak gerçekten güzel bir eylem ve siz bunu yapıyorsunuz. Kaleminizin güçlü, adil ve dürüst kalması dileğiyle tekrardan başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bizans Müesseselerinin Osmanlı Müesseselerine Tesiri Var Mıdır?

Önce Sev, Sonra İlerle

Geleceğin Tarihçisi Havva ELÇİOĞLU Kimdir ?